FINT Å VITE OM 

ANGRERETT & REKLAMASJONER

RETUR

Du har 30 dager til å returnere/bytte varen(e).
De 30 dagene gjelder fra du har mottatt varen(e).

For at varen skal være kvalifisert til refusjon, må varen være ubrukt og i samme tilstand som du mottok den.

For å fullføre din retur, krever vi en kvittering eller bevis på kjøpet.
Varer som ikke blir refundert er ødelagte varer som ikke faller under reklamasjon, og varer som ikke er returnert 30 dager etter levering.

FORHÅNDSBESTILLINGER

Har du forhåndsbestilt en vare, gjelder returretten 30 dager fra du mottok varen.

REFUSJON 

Når din retur er mottatt og kontrollert, vil vi sende deg en e-post for å gi beskjed at vi har mottatt returen din.
Vi vil også gi beskjed om returen din er godkjent eller ikke godkjent for tilbakebetaling.
Om returen din er godkjent, vil refusjonen skje snarest og pengene vil tilbakebetales på samme måte som du betalte for varen. Det kan ta noen dager før pengene er på konto.

Ved retur av ordrer under NOK 1000 tilkommer det en returavgift på NOK 49.Returavgiften på NOK 49 blir trukket fra refusjonsbeløpet.

FORSINKET ELLER MANGLENDE REFUSJON

Om du ikke har mottatt din refusjon ber vi deg om å først sjekke din bankkonto igjen. Kontakt så din bank eller ditt kredittkort-selskap, det kan ta tid før din tilbakebetaling er synlig. Om du har gjort alt dette og fremdeles ikke har mottatt pengene dine, vennligst kontakt oss på post@arvdesign.no

BYTTE AV VARE

Om du ønsker å bytte varen til en annen farge eller en annen vare, kontakt oss på post@arvdesign.no
for å informere om byttet.
Send så produktet til:
Arv Design AS, O.A.Devold-vegen 16, 2. etg. Bygg 7, 6030, Langevåg

Vi bytter ikke varer som er mangelfulle eller ødelagte.

SALGSVARER

Salgsvarer er mulig å returnere.
For at varen skal være kvalifisert til refusjon, må varen være ubrukt og i samme tilstand som du mottok den.

GAVER

Om varen var merket som gave når kjøpt og sendt til deg, og du ønsker å returnere denne, vil du motta et gavekort for summen av kjøpet.
Når vi har mottatt returen, vil gavekortet bli sendt til deg. 

Gavekort refunderes ikke.

REKLAMASJON

Hvert enkelt produkt fra arvdesign.no blir inspisert og kontrollert, men likevel kan det oppstå skader eller feil på våre produkter.

Om det har oppstått en feil eller skade under produksjon eller transport, har du selvfølgelig reklamasjonsrett.
Send en e-post til post@arvdesign.no så fort du oppdager feil, med denne informasjonen: ordrenummer, e-postadresse, beskrivelse av skaden, bilder av din vare/skadet emballasje, og eventuell annen relevant informasjon.

Oppdager du en skade på varen(e) etter en tids bruk, eks. revnet søm, materialet holder ikke kvalitet, kvaliteten på varen(e) står ikke til dine og våre forventinger, da kontakter du oss på e-post post@arvdesign.no

Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen.

I en behandling av reklamasjonen vil vi om det er mulig, reparere skaden, eller gi en ny tilsvarende vare slik at det tilfredsstiller både våre og dine krav til produktet. Vi dekker frakt av ny, tilsvarende vare eller vare som skal repareres.

Skader/mangler som er påført varen(e) som ikke skyldes selger, Arv Design eller produsent, dekkes ikke.

Om varen blir ødelagt etter 2 år, kan du kontakte oss på e-post post@arvdesign.no og høre om dette er noe vi kan reparere.  

Har du andre spørsmål angående retur eller reklamsjon, vennligst kontakt oss på post@arvdesign.no

x